Мансап

QIC-те мансап құру QIC-пен бірге, Қазақстанмен бірге


QIC – бұл баламалы инвестициялар нарығының соңғы үрдістеріне сәйкес әлемдік стандарттар деңгейінде жұмыс істейтін тәжірибелі, өршіл және серпінді команда. Біз елдің және болашақ ұрпақтың өркендеуі үшін қолайлы жағдай жасауға мүдделіміз.

QIC қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуі және олардың кәсіби өсуі үшін жағдай жасайды.

Күнделікті өмір

Біз тәуелсіз ойлау мен бастаманы бағалаймыз және жаһандық және ел үшін маңызды жобаларды бірлесіп жүзеге асыру үшін қызметкерлердің кәсіби өсуіне ықпал етеміз.

Заманауи корпоративтік мәдениет

QIC-тің басым міндеттерінің бірі қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуі, олардың кәсіби өсуі, лайықты табыс табу мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және өндіріс мәдениетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады.

QIC өз қызметі шеңберінде барлық жұмысшыларға жұмысқа орналасу, жалақы төлеу, бағалау, дамыту, оқуға қолжетімділікті қамтамасыз ету, компаниядан кету кезінде тең мүмкіндіктер беру қағидатын басшылыққа алады. Корпорацияның штат саны - 70 адам.


Әртүрлілік пен инклюзияға берілгендік

«QIC» АҚ-да біз қызметкерлердің дағдылары мен тәжірибесі жоғары бағаланатын оң және инклюзивті жұмыс ортасын қамтамасыз етуге тырысамыз. Қызметкерлер арасында әртүрлілік пен инклюзтілікті қолдау біздің компания табысының кілті деп санаймыз.

Айырмашылықтар мен әр түрлі көзқарастарды құптай отырып, біз компанияда неғұрлым бай кәсіби тәжірибе құрамыз және компанияның инновациялық идеялар мен тұжырымдамаларды әзірлеу, сондай-ақ барынша негізделген инвестициялық шешімдер қабылдау қабілетін жетілдіреміз.

Бос орындар

Лауазымның мақсаты мен мақсаты:

Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына және "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес "Бәйтерек" ҰБХ" АҚ (бұдан әрі – Холдинг) нысандары бойынша Қоғамның жеке және шоғырландырылған қаржылық есептілігін және шоғырландырылған қаржылық есептілік пакетін шығару үшін аудиторларға  ашық мәліметтермен Қоғамның қаржылық есептілігін ұсынуын қамтамасыз ету.

Біліктілік талаптары:

1. Жоғары кәсіптік білім (бухгалтерлік есеп және қаржы саласында);

2. Ұйымның бейініне сәйкес экономикалық қызмет түрінде кемінде 5 (бес) жыл жұмыс тәжірибесі (Холдингтің компаниялар тобында және/немесе мемлекеттік басқару органдарында);

3. ДипИФР (орыс) немесе АССА белсенді студенті сертификатының болуы.

Лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті білім:

  • Халықаралық қаржылық есептілік стандарттары;
  • Қазақстан Республикасының "Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы" заңы;
  • Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;
  • Қазақстан Республикасының "Акционерлік қоғамдар туралы" заңы;
  • Қазақстан Республикасының "Валюталық реттеу және валюталық бақылау туралы" заңы;
  • Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
  • Қоғамның Жарғысы және ішкі нормативтік құжаттары.

Құзыреттерді иеленуге қойылатын талаптар:

1. Нәтижеге бағдарлау: қажетті нәтижеге жету үшін ол қосымша функцияларды алады;

2. Қарым-қатынас: нәтижеге жету үшін бөлімше / компания позициясын қорғауды біледі;

3. Таңдау және шешім қабылдау: ақпаратты талдау кезінде ол барлық негізгі факторларды ескереді және басымдықтарды көрсетеді;

4. Функционалдық өзара іс-қимыл: іргелес өзара іс-қимылда жұмыс істеудің қалыптасқан тәсілін айтарлықтай жақсартатын бастамаларды алға тартады;

5. Бөлімшенің жұмысын ұйымдастыру: қойылған міндеттердің орындалуын нақты жоспарлайды, атап айтқанда-тапсырманы кезеңдерге бөледі, әр кезеңді орындау үшін қажетті ресурстарды анықтайды, нақты мерзімдерді белгілейді;

6. Өзгерістерді енгізу: топтың қажетті өзгерістерді қабылдауына ықпал етеді;

7. Командалық: әріптестерімен белсенді қарым-қатынас жасайды, өзінің және көршілес жұмыс орындарының түйіскен жерлеріндегі іс-әрекеттердің үйлесімділігіне қол жеткізеді;

8. Даму: жұмыста жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін көкжиегін үздіксіз кеңейтеді, білімі мен қабілеттерін жетілдіреді.

Функционалдық міндеттері:

1. Қоғамның ЕҰ  (KCM SDF CV. және Seriktes B. V.) қаржылық, басқарушылық және бір реттік есептерді жасау үшін қаржылық есептілік нысандарын жинау. Қаржылық есептілік нысандарын жасаудың дұрыстығын тексеру;

2. трансферттік баға белгілеу туралы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасындағы және холдингтегі БҚ бойынша шоғырландырылған еларалық есептілікті қалыптастыру және ұсыну үшін Қоғам мен Холдинг ЕҰ қаржылық есептілікті және қосымша ақпаратты жинау;

3. Холдинг нысандары бойынша ашылған қоғамның шоғырландырылған қаржылық есептілік пакетін сапалы және уақтылы жасау және ұсыну үшін қоғамның еншілес ұйымдары ("BVF" АҚ, ҚКМ) бөлінісінде қаржылық есептілікті шоғырландыру жөніндегі трансформациялық кестені нақтылау. Холдинг нысандары бойынша шоғырландырылған қаржылық есептілік пакетін шығару үшін қоғамның қаржылық есептілігін сыртқы аудитке уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету.

4. ХҚЕС және ҚР Қаржы министрінің 27.06.2017 ж. №404  "Жария мүдделі ұйымдардың (қаржы ұйымдарынан басқа) жариялауы үшін жылдық қаржылық есептіліктің тізбесі мен нысандарын бекіту туралы" бұйрығына сәйкес қаржылық есептілікке аудит жүргізу, аудиттелген шоғырландырылған және жеке қаржылық есептілікті қалыптастыру және шығару. Қаржылық есептілік аудитін жүргізу кезінде сыртқы аудитор жұмысын үйлестіру;

5. Қаржылық есептіліктің аралық аудитін жүргізу, қаржылық есептіліктің аудиті бойынша көрсетілетін қызметтер шартына сәйкес Холдингке ұсыну үшін белгіленген мерзімдерде басшылыққа міндетті түрде хат ұсына отырып, аралық аудит шеңберінде қаржы жылының 6 айы мен 9 айы үшін ХҚЕС бойынша қысқартылған аралық шоғырландырылған қаржылық есептілікті қалыптастыру және шығару;

6. Еншілес ұйымдардың инвестициялық портфелін жүргізу ("BVF" АҚ, ҚКМ);

7. Өз құзыреті мен Департамент құзыреті шегінде Қоғамның ішкі нормативтік құжаттарына және департамент директорының тапсырмаларына сәйкес басқа да міндеттерді орындау.

8. Қызметкер өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді.

Жұмысқа орналасу шарттары:

1.     ҚР Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;

2.     Жалақы;

3.     Қызметкер мен отбасы мүшелерін медициналық сақтандыру (4 адамнан артық емес)

4.     Оқыту және кәсіби даму;

5.     Кәсіби ұжым;

6.     Қоғам кандидаттардың (көліктік, тұру және т. б.) конкурстық іріктеуге қатысуға байланысты шығыстарын өтемейді;

Түйіндеме электрондық мекенжайға қабылданады A.Zhakhina@qic.kz. Хаттың тақырыбында лауазымның атауы көрсетілуі керек (құжаттың басын қараңыз).

Біліктілік талаптар:

  1. Жоғары кәсіптік білім (экономикалық, математикалық, қаржылық);
  2. Экономикалық, қаржы саласында немесе лауазым бағыттарына сәйкес салаларда - кемінде 2 (екі) жыл;
  3. Экономикалық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейінінде (екінші деңгейдегі банктердің, Бизнесті бағалау бөлімшесіндегі ірі консалтингтік компаниялардың корпоративтік кредиттеуінде) – кем дегенде 2 (екі) жыл артық көрінеді;
  4. Тәуекелдерді басқару саласында және/немесе қаржылық талдау/ инвестициялық жобаларды бағалау саласында / бизнес құнын бағалау саласында кәсіби сертификаттардың болғаны ұнамды (ACCA/CFA/FRM/ASA/ CMAO және өзге баламалары).

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

Арнайы кәсіптік білімдер:

  • Келесі салалардағы теориялық/академиялық білімдер: қаржы, экономика, бизнесті бағалау;
  • Стратегиялық жоспарлау, Қоғам активтерін басқару тиімділігін бағалау және анықтау, қаржы нарықтарын талдау, бизнесті бағалау және тәуекелдерді басқару қағидаттары мен құралдарын білу;
  • іс жүргізу және құжат айналымын ұйымдастыру бойынша стандарттар ;
  • ағылшын тілі Upper-Intermediate төмен емес.

Құзыреттерді иеленуге қойылатын талаптар:

  • қарым-қатынас және көшбасшылық: сенімді және сабырлы түрде байланысады; өз ойын жазбаша түрде сенімді түрде жеткізеді; алға қойған мақсаттарына жету үшін басқа адамдармен үнемі білім мен ақпарат алмасады;
  • аналитикалық ойлау және шешім қабылдау: өз бөлімшесінің жұмыс үдерістерін өзінің де, іргелес жұмыс учаскелерінде де түсінеді; фактілерге сүйене отырып, жиналған ақпараттың дұрыс себеп-салдарлық байланыстарын құрады; өзінің жұмыс учаскесіндегі өндірістік міндеттерді жедел шешеді;
  • жұмыс үдерістеріне әсері: ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің қажеттіліктері мен күтулерін түсінеді; клиенттерден алынған сұраныстарды сапалы және мерзімінде орындайды; өз қызметін жақсарту бойынша ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің сындарлы ұсыныстарына уақтылы жауап береді;
  • жұмысты ұйымдастыру: жұмысты белгіленген мерзімде жоспарлайды, құрылымдайды, ұйымдастырады және орындайды; белгіленген ережелер мен рәсімдерді ұстанады; түзетулерді/дұрыстауларды қажет етпейтін қажетті сапа нәтижесін береді;
  • өзгеру қабілеті: жұмыстың жаңа бағыттарын оңай игереді; жұмыс әдістерін әртүрлі жағдайларға бейімдейді; күйзелістік жағдайда жоғары сапалы жұмысты сақтайды;
  • командалық: жалпы корпоративтік мақсаттар мен құндылықтарды бөледі, оларды белгілі бір бөлімшенің мақсаттарымен және оның жұмыс міндеттерімен салыстырғанда басым деп қабылдайды; өзін жалпы нәтижеге қол жеткізетін бірыңғай бөлімше командасының бір бөлігі ретінде сезінеді; әріптестерімен сындарлы және дұрыс қарым-қатынас жасайды, ортақ мүдделерге негізделген даулы мәселелерді шешеді;
  • жауапкершілік: қойылған міндеттерді сапалы және мерзімінде орындайды; өз жұмысының нәтижелері мен сапасы үшін жауапкершілікті өзіне алады (жетістіктері үшін де, сәтсіздіктері үшін де); қиындықтар туындаған кезде оларды жою тәсілдерін табады және іске асырады;
  • даму: басшымен бірге одан әрі даму бағыттарын анықтайды; жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде өз тәжірибесінен тез үйренеді; өзін-өзі дамыту және кәсіби өсу мүмкіндіктерін үздіксіз іздейді.

Атқарымдық міндеттер:

  • Қоғамның стратегиялық портфелін ішкі қайта бағалауды жүзеге асыру, жобалау компанияларындағы (портфельдік инвестициялардағы), тікелей инвестициялар қорларындағы қатысу үлесін (акцияларын) сатып алу/өткізу құнын келісу;
  • бағалау қызметі туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің және бағалау жүргізуді регламенттейтін өзге де құжаттардың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан бағалау туралы есептің мазмұнын талдауды жүзеге асыру, бағалау қызметі субъектілерінің қолдануы үшін міндетті бағалау стандарттары, бағалаушы бағалау кезінде пайдаланған кәсіптік практиканың өзге де стандарттары (халықаралық бағалау стандарттары, кәсіптік ұйымдардың стандарттары және т. б.);
  • бағалау объектісінің сандық және сапалық сипаттамаларын, оның ішінде құқық белгілейтін, сәйкестендіру және техникалық құжаттарды, сондай-ақ техникалық түгендеу құжаттарын, басылымдарды бағалаушы пайдаланатын және сандық және сапалық сипаттамаларын белгілейтін құжаттарды зерделей отырып, бағалау туралы есептерді ресімдеуге талдау жүргізу интернет-ресурстардың, газет жарияланымдарының, арнайы сараптамалардың қорытындыларының көшірмелері және бағалау объектісі бойынша басқа да құжаттар (олар болған кезде), сондай-ақ фотосуреттер- және (немесе) бейне материалдарды зерттей отырып талдау жүргізу;
  • қаржылық есептілік үшін Қоғамға және/немесе ЕҰ инвестицияларының әділ құнын бағалау бойынша бағалаушыны бағалау туралы есепті келісу;
  • инвестиция құнын бағалау/растау бойынша қорытындыларды, қорытындыларды уақтылы қалыптастыру және тәуекелді ұсыну;
  • тәуекелдерді басқару жүйесін оңтайландыру шеңберінде ЕҰ және/немесе қоғамның уәкілетті органының қарауына ұсынылатын материалдарды дайындау, сондай-ақ қоғамның уәкілетті органдарының тапсырмаларын орындау;
  • Қоғамның және ЕҰ қызметі шеңберінде Департамент Директорының өзге де тапсырмаларын және/немесе өкімдерін орындау;
  • Қоғамның және/немесе ЕҰ инвестициялық жобалар шеңберінде DCF (discounted cash flow) қаржылық модельдерін келісу;
  • ЕҰ және/немесе Қоғамның инвестициялық жобалары мен мониторингтері шеңберінде қорытындылар дайындау; - тікелей инвестициялар қорларын құру және/немесе оған қатысу жөніндегі келісімдерге сәйкес төлем туралы талаптарды келісу. Талаптар мен төлемдерді есепке алу;
  • Қоғамның стратегиялық портфелін бағалауға байланысты бизнес-процестерді оңтайландыру;
  • өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді;
  • қаржылық есептілік үшін ЕҰ және/немесе Қоғамның инвестицияларының әділ құнын бағалау бойынша шаблон мен есеп айырысу файлдарын әзірлеу;
  • Қоғамның Ішкі аудит қызметімен, мемлекеттік аудит органдарымен және өзге де ұйымдармен («Бәйтерек» ҰБХ» АҚ және т. б.) тиісінше ішкі аудит, мемлекеттік аудит және өзге де тексерулер жүргізу шеңберінде Департаменттің құзыреті шегінде ақпаратты дайындау және ұсыну бөлігінде өзара іс-қимыл жасау.

Жұмысқа орналасу шарттары:

  1. ҚР Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;
  2. Еңбекақы + қызмет нәтижелілігінің қорытындысы бойынша тоқсан сайынғы сыйлықақылар;
  3. Қызметкер мен отбасы мүшелерін медициналық сақтандыру (4 адамнан артық емес)
  4. Оқыту және кәсіби даму;
  5. Кәсіби ұжым;
  6. Қоғам кандидаттардың конкурстық іріктеуге қатысуға байланысты шығыстарын (көліктік, тұру және т. б.) өтемейді;

Түйіндеме AlmagulZh@citic-kazyna.kz электрондық мекенжайға қабылданады. Хаттың тақырыбында лауазымның атауы көрсетілуі керек (құжаттың басын қараңыз).

Біздің тобымызға қосылыңыз