Мансап

QIC-те мансап құру QIC-пен бірге, Қазақстанмен бірге


QIC – бұл баламалы инвестициялар нарығының соңғы үрдістеріне сәйкес әлемдік стандарттар деңгейінде жұмыс істейтін тәжірибелі, өршіл және серпінді команда. Біз елдің және болашақ ұрпақтың өркендеуі үшін қолайлы жағдай жасауға мүдделіміз.

QIC қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуі және олардың кәсіби өсуі үшін жағдай жасайды.

Күнделікті өмір

Біз тәуелсіз ойлау мен бастаманы бағалаймыз және жаһандық және ел үшін маңызды жобаларды бірлесіп жүзеге асыру үшін қызметкерлердің кәсіби өсуіне ықпал етеміз.

Заманауи корпоративтік мәдениет

QIC-тің басым міндеттерінің бірі қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуі, олардың кәсіби өсуі, лайықты табыс табу мүмкіндіктерін қамтамасыз ету және өндіріс мәдениетін дамыту үшін жағдай жасау болып табылады.

QIC өз қызметі шеңберінде барлық жұмысшыларға жұмысқа орналасу, жалақы төлеу, бағалау, дамыту, оқуға қолжетімділікті қамтамасыз ету, компаниядан кету кезінде тең мүмкіндіктер беру қағидатын басшылыққа алады. Корпорацияның штат саны - 70 адам.


Әртүрлілік пен инклюзияға берілгендік

«QIC» АҚ-да біз қызметкерлердің дағдылары мен тәжірибесі жоғары бағаланатын оң және инклюзивті жұмыс ортасын қамтамасыз етуге тырысамыз. Қызметкерлер арасында әртүрлілік пен инклюзтілікті қолдау біздің компания табысының кілті деп санаймыз.

Айырмашылықтар мен әр түрлі көзқарастарды құптай отырып, біз компанияда неғұрлым бай кәсіби тәжірибе құрамыз және компанияның инновациялық идеялар мен тұжырымдамаларды әзірлеу, сондай-ақ барынша негізделген инвестициялық шешімдер қабылдау қабілетін жетілдіреміз.

Бос орындар

Позицияның мақсаты:

1) ІАҚ жұмысына, сондай-ақ ІАҚ туралы Ережеге сәйкес ІАҚ-ға жүктелген міндеттер мен функцияларды орындауға қатысу;

2) Қоғамның Ішкі аудит мәселелерін реттейтін ішкі құжаттарын әзірлеуге, сондай-ақ оларды мерзімді жаңартуға қатысу;

3) ІАҚ қызметінде Қоғамның директорлар Кеңесі бекіткен (ұсынған) бірыңғай базалық қағидаттар мен ішкі аудит рәсімдерін қолдану;

4) МОППВАНЫ сақтау;

5) жұмыстағы құпиялылық пен құпиялылықтың тиісті деңгейін қамтамасыз ету;

6) ІАҚ қызметіне тән тәуекелдерді басқару жөніндегі ұсыныстарды анықтау, бағалау және ІАҚ қарауына ұсыну;

7) ішкі аудитті жүргізудің белгіленген тәртібіне сәйкес ІАҚ қызметін жоспарлауға қатысу және ІАҚ жылдық аудиторлық жоспарын орындауға қатысу;

8) аудиторлық тапсырмалар мен бағдарламаларды әзірлеу;

9) ішкі аудитті жүргізудің белгіленген тәртібіне және Ережеге сәйкес Қоғамның және оның еншілес ұйымдарының құрылымдық бөлімшелерінің және/немесе бизнес-процестерінің жоспарлы және жоспардан тыс ішкі аудитін жүзеге асыруға қатысу;

10) ішкі аудит нәтижелері бойынша есепті (анықтаманы) дайындау үшін жиынтық ақпаратты талдау;

11) күмәнді мәмілелер, сондай-ақ ұрлау және теріс пайдалану салдарынан қоғамға келтірілген залалдар туралы келіп түскен ақпаратты талдау;

12) аудиторлық табуларды тиісінше құжаттауды қамтамасыз ету, тексерулер нәтижелері бойынша қорытындыларды ресімдеу, тексеру барысында анықталған барлық елеулі фактілер мен кемшіліктерді көрсету, негізделген ұсынымдар әзірлеу;

13) Қоғам қызметінің барлық аспектілері бойынша ішкі бақылау, тәуекелдерді басқару және корпоративтік басқару жүйелерінің тиімділігін бағалауды жүзеге асыру;

14) қоғамның қаржылық есептілігінің аудиті бойынша сыртқы аудиторлар есептерінің жобаларын қарауға қатысу;

15) қоғамның құрылымдық бөлімшелері мен қызметкерлерінің ішкі және сыртқы аудит нәтижелері бойынша ұсынымдарды, талаптарды орындауы мақсатында Қоғам жоспарлаған және/немесе жүзеге асыратын іс-шаралардың, сондай-ақ өзге де қадағалау органдары тарапынан тексерулердің мониторингі;

16) Аудит жөніндегі комитетке, директорлар Кеңесіне ұсыну үшін ақпарат дайындау;

17) қызметкердің тиімділік карталарын (қызмет көрсеткіштерін) сапалы және уақтылы дайындауды және ұсынуды қамтамасыз ету;

18) ішкі аудит, сондай-ақ ұсынылған консультациялық қызметтер негізінде қабылданған басқарушылық шешімдер үшін ІАҚ жауапкершілігін қабылдауды болдырмайтын корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау процестерін жетілдіру мәселелері бойынша консультация беру;

19) ІАҚ туралы Ережеде белгіленген тәртіппен қызметтік тергеулерге қатысу, арнайы тексерулер жүргізу;

20) өзінің лауазымдық міндеттерін тиімді атқару үшін, оның ішінде ішкі аудит және тәуекелдерді басқару мәселелері бойынша халықаралық тәжірибені, сондай-ақ заңнамалық, реттеушілік, Талдамалық құжаттарды, қаржылық есептіліктің халықаралық стандарттарындағы өзгерістерді зерделеу және Қоғамның ішкі рәсімдері мен құжаттарына өзгерістер енгізу жөнінде тиісті ұсыныстар енгізу арқылы өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттыру;

21) ІАҚ қызметін сипаттау бөлігінде әдіснамалық сипаттағы ішкі құжаттарды әзірлеу және келісуге қатысу және оларды ІАҚ қызметіне практикалық енгізу;

22) аудит жүргізу үшін сауалнамаларды, аудит тестілерін, басқа да материалдарды, сондай-ақ функционалдық міндеттерді іске асыру барысында ІАҚ қызметін сипаттайтын ішкі нормативтік құжаттарды әзірлеу;

23) лауазымдық міндеттеріне сәйкес ӘАДБ тапсырмасы бойынша өзге де міндеттерді орындау болып табылады.

Біліктілік талаптары:

Лауазымдық нұсқаулықтың талаптарына сәйкес бас аудитордың:

1) бухгалтерлік есеп және аудит және/немесе қаржы және/немесе экономика және/немесе ақпараттық технологиялар/ Ақпараттық қауіпсіздік және/немесе құқық саласында жоғары білімі бар;

2) аудит және/немесе бақылау және/немесе бухгалтерлік есеп және/немесе қаржы, және/немесе ақпараттық технологиялар/Ақпараттық қауіпсіздік немесе ақпараттық технологиялар аудиті, ақпараттық қауіпсіздік және/немесе Құқық саласындағы жұмыс тәжірибесі – кемінде үш жыл;

3) халықаралық қаржылық есептілік стандарттарын, корпоративтік басқару, тәуекелдерді басқару және ішкі бақылау негіздерін және/немесе ақпараттық технологияларды/ақпараттық қауіпсіздікті басқарудың халықаралық стандарттарын (бұдан әрі – ат/АҚ) COBIT (control Objectives for Information and related Technology) /ISO/IEC (Information security management systems);

4) Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, оның ішінде аудиторлық қызмет, Акционерлік қоғамдар, бухгалтерлік есеп және салық салу мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық актілерді білу;;

5)Ішкі аудит және/немесе есепке алу және қаржылық менеджмент және/немесе АТ/ақ немесе ең аз дегенде IAP (Internal Audit Practitioner) саласында кәсіби сертификаттың және/немесе Біліктіліктің болуымен;

6) мемлекеттік тілді және ағылшын тілін білуі (дұрысы).

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білім:

Қазақстан Республикасының Конституциясы;

Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;

Қазақстан Республикасының Бюджет кодексі;

Туралы "Қазақстан Республикасының кодексі салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті";

Кәсіпкерлік Кодексі;

"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;

"Ақпаратқа қол жеткізу туралы" Республика Заңы;

"Акционерлік қоғамдар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;

"Жауапкершілігі шектеулі және қосымша жауапкершілігі бар серіктестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;

"Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы;

Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері.

Құзыреттіліктерді меңгеруге қойылатын талаптар:

1. Нәтижеге бағдар: қажетті нәтижеге жету үшін қосымша функцияларды алады;

2. Кәсіби презентацияларды дайындау дағдылары;

3. Коммуникабельділік: нәтижеге қол жеткізу үшін бөлімшенің / компанияның позициясын қорғай алады;

4. Таңдау және шешім қабылдау: ақпаратты талдау кезінде барлық негізгі факторларды ескереді және басымдықтарды белгілейді;

5. Функционалды өзара әрекеттесу: аралас өзара әрекеттесуде жұмыс істеуге қалыптасқан көзқарасты едәуір жақсартатын бастамалар ұсынады;

6. Бөлімшенің жұмысын ұйымдастыру: қойылған міндеттердің орындалуын нақты жоспарлайды, атап айтқанда-тапсырманы кезеңдерге бөледі, әр кезеңді орындау үшін қажетті ресурстарды анықтайды, нақты орындау мерзімдерін белгілейді;

7. Өзгерістерді енгізу: топтың қажетті өзгерістерді қабылдауына ықпал етеді;

8. Командалық жұмыс: әріптестерімен белсенді қарым-қатынас жасайды, өзінің және көрші жұмыс учаскелерінің түйісулерінде іс-қимылдардың дәйектілігін қамтамасыз етеді;

9. Даму: ой-өрісін үздіксіз кеңейтеді, жұмыста үздік нәтижелерге қол жеткізу үшін өзінің білімі мен қабілетін жетілдіреді.

10.  Стресске төзімділік;

Жұмысқа орналасу шарттары:

1. Еңбек шартын ҚР Еңбек кодексіне сәйкес ресімдеу;

2. Жалақы + қызмет нәтижелілігінің қорытындысы бойынша тоқсан сайынғы сыйлықақылар;

3. Бүкіл отбасына (төрт адамға дейін)медициналық сақтандыру

4. Оқыту және кәсіби дамыту;

5. Кәсіби ұжым;

6. Түйіндеме электронды мекенжайға қабылданады g.maratkyzy@qic.kz

Хаттың тақырыбында лауазымның атауын көрсету қажет (құжаттың басын қараңыз).

Біліктілік талаптар:

  1. Жоғары кәсіптік білім (экономикалық, математикалық, қаржылық);
  2. Экономикалық, қаржы саласында немесе лауазым бағыттарына сәйкес салаларда - кемінде 2 (екі) жыл;
  3. Экономикалық қызмет түріндегі ұйымның тиісті бейінінде (екінші деңгейдегі банктердің, Бизнесті бағалау бөлімшесіндегі ірі консалтингтік компаниялардың корпоративтік кредиттеуінде) – кем дегенде 2 (екі) жыл артық көрінеді;
  4. Тәуекелдерді басқару саласында және/немесе қаржылық талдау/ инвестициялық жобаларды бағалау саласында / бизнес құнын бағалау саласында кәсіби сертификаттардың болғаны ұнамды (ACCA/CFA/FRM/ASA/ CMAO және өзге баламалары).

Лауазымдық міндеттерді орындау үшін қажетті білімдер:

Арнайы кәсіптік білімдер:

  • Келесі салалардағы теориялық/академиялық білімдер: қаржы, экономика, бизнесті бағалау;
  • Стратегиялық жоспарлау, Қоғам активтерін басқару тиімділігін бағалау және анықтау, қаржы нарықтарын талдау, бизнесті бағалау және тәуекелдерді басқару қағидаттары мен құралдарын білу;
  • іс жүргізу және құжат айналымын ұйымдастыру бойынша стандарттар ;
  • ағылшын тілі Upper-Intermediate төмен емес.

Құзыреттерді иеленуге қойылатын талаптар:

  • қарым-қатынас және көшбасшылық: сенімді және сабырлы түрде байланысады; өз ойын жазбаша түрде сенімді түрде жеткізеді; алға қойған мақсаттарына жету үшін басқа адамдармен үнемі білім мен ақпарат алмасады;
  • аналитикалық ойлау және шешім қабылдау: өз бөлімшесінің жұмыс үдерістерін өзінің де, іргелес жұмыс учаскелерінде де түсінеді; фактілерге сүйене отырып, жиналған ақпараттың дұрыс себеп-салдарлық байланыстарын құрады; өзінің жұмыс учаскесіндегі өндірістік міндеттерді жедел шешеді;
  • жұмыс үдерістеріне әсері: ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің қажеттіліктері мен күтулерін түсінеді; клиенттерден алынған сұраныстарды сапалы және мерзімінде орындайды; өз қызметін жақсарту бойынша ішкі және (немесе) сыртқы клиенттердің сындарлы ұсыныстарына уақтылы жауап береді;
  • жұмысты ұйымдастыру: жұмысты белгіленген мерзімде жоспарлайды, құрылымдайды, ұйымдастырады және орындайды; белгіленген ережелер мен рәсімдерді ұстанады; түзетулерді/дұрыстауларды қажет етпейтін қажетті сапа нәтижесін береді;
  • өзгеру қабілеті: жұмыстың жаңа бағыттарын оңай игереді; жұмыс әдістерін әртүрлі жағдайларға бейімдейді; күйзелістік жағдайда жоғары сапалы жұмысты сақтайды;
  • командалық: жалпы корпоративтік мақсаттар мен құндылықтарды бөледі, оларды белгілі бір бөлімшенің мақсаттарымен және оның жұмыс міндеттерімен салыстырғанда басым деп қабылдайды; өзін жалпы нәтижеге қол жеткізетін бірыңғай бөлімше командасының бір бөлігі ретінде сезінеді; әріптестерімен сындарлы және дұрыс қарым-қатынас жасайды, ортақ мүдделерге негізделген даулы мәселелерді шешеді;
  • жауапкершілік: қойылған міндеттерді сапалы және мерзімінде орындайды; өз жұмысының нәтижелері мен сапасы үшін жауапкершілікті өзіне алады (жетістіктері үшін де, сәтсіздіктері үшін де); қиындықтар туындаған кезде оларды жою тәсілдерін табады және іске асырады;
  • даму: басшымен бірге одан әрі даму бағыттарын анықтайды; жаңа білім мен дағдыларды, соның ішінде өз тәжірибесінен тез үйренеді; өзін-өзі дамыту және кәсіби өсу мүмкіндіктерін үздіксіз іздейді.

Атқарымдық міндеттер:

  • Қоғамның стратегиялық портфелін ішкі қайта бағалауды жүзеге асыру, жобалау компанияларындағы (портфельдік инвестициялардағы), тікелей инвестициялар қорларындағы қатысу үлесін (акцияларын) сатып алу/өткізу құнын келісу;
  • бағалау қызметі туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің және бағалау жүргізуді регламенттейтін өзге де құжаттардың талаптарына сәйкестігі тұрғысынан бағалау туралы есептің мазмұнын талдауды жүзеге асыру, бағалау қызметі субъектілерінің қолдануы үшін міндетті бағалау стандарттары, бағалаушы бағалау кезінде пайдаланған кәсіптік практиканың өзге де стандарттары (халықаралық бағалау стандарттары, кәсіптік ұйымдардың стандарттары және т. б.);
  • бағалау объектісінің сандық және сапалық сипаттамаларын, оның ішінде құқық белгілейтін, сәйкестендіру және техникалық құжаттарды, сондай-ақ техникалық түгендеу құжаттарын, басылымдарды бағалаушы пайдаланатын және сандық және сапалық сипаттамаларын белгілейтін құжаттарды зерделей отырып, бағалау туралы есептерді ресімдеуге талдау жүргізу интернет-ресурстардың, газет жарияланымдарының, арнайы сараптамалардың қорытындыларының көшірмелері және бағалау объектісі бойынша басқа да құжаттар (олар болған кезде), сондай-ақ фотосуреттер- және (немесе) бейне материалдарды зерттей отырып талдау жүргізу;
  • қаржылық есептілік үшін Қоғамға және/немесе ЕҰ инвестицияларының әділ құнын бағалау бойынша бағалаушыны бағалау туралы есепті келісу;
  • инвестиция құнын бағалау/растау бойынша қорытындыларды, қорытындыларды уақтылы қалыптастыру және тәуекелді ұсыну;
  • тәуекелдерді басқару жүйесін оңтайландыру шеңберінде ЕҰ және/немесе қоғамның уәкілетті органының қарауына ұсынылатын материалдарды дайындау, сондай-ақ қоғамның уәкілетті органдарының тапсырмаларын орындау;
  • Қоғамның және ЕҰ қызметі шеңберінде Департамент Директорының өзге де тапсырмаларын және/немесе өкімдерін орындау;
  • Қоғамның және/немесе ЕҰ инвестициялық жобалар шеңберінде DCF (discounted cash flow) қаржылық модельдерін келісу;
  • ЕҰ және/немесе Қоғамның инвестициялық жобалары мен мониторингтері шеңберінде қорытындылар дайындау; - тікелей инвестициялар қорларын құру және/немесе оған қатысу жөніндегі келісімдерге сәйкес төлем туралы талаптарды келісу. Талаптар мен төлемдерді есепке алу;
  • Қоғамның стратегиялық портфелін бағалауға байланысты бизнес-процестерді оңтайландыру;
  • өзінің функционалдық міндеттеріне байланысты Қоғамның құрылымдық бөлімшесінің қызметіне тән тәуекелдерді сәйкестендіруді, талдауды және бақылауды жүзеге асырады, оның ішінде тиісті тәуекелдердің өзгерістері, жай-күйі мен мөлшері туралы, барлық стандартты емес операциялар мен жағдайлар туралы тәуекелдерді басқару жүйесін үйлестіруге жауапты құрылымдық бөлімшені хабардар етеді;
  • қаржылық есептілік үшін ЕҰ және/немесе Қоғамның инвестицияларының әділ құнын бағалау бойынша шаблон мен есеп айырысу файлдарын әзірлеу;
  • Қоғамның Ішкі аудит қызметімен, мемлекеттік аудит органдарымен және өзге де ұйымдармен («Бәйтерек» ҰБХ» АҚ және т. б.) тиісінше ішкі аудит, мемлекеттік аудит және өзге де тексерулер жүргізу шеңберінде Департаменттің құзыреті шегінде ақпаратты дайындау және ұсыну бөлігінде өзара іс-қимыл жасау.

Жұмысқа орналасу шарттары:

  1. ҚР Еңбек кодексіне сәйкес еңбек шартын ресімдеу;
  2. Еңбекақы + қызмет нәтижелілігінің қорытындысы бойынша тоқсан сайынғы сыйлықақылар;
  3. Қызметкер мен отбасы мүшелерін медициналық сақтандыру (4 адамнан артық емес)
  4. Оқыту және кәсіби даму;
  5. Кәсіби ұжым;
  6. Қоғам кандидаттардың конкурстық іріктеуге қатысуға байланысты шығыстарын (көліктік, тұру және т. б.) өтемейді;

Түйіндеме AlmagulZh@citic-kazyna.kz электрондық мекенжайға қабылданады. Хаттың тақырыбында лауазымның атауы көрсетілуі керек (құжаттың басын қараңыз).

Біздің тобымызға қосылыңыз